تفت :حميدرضا دهقان یزدفردا ::فرماندار شهرستان تفت در اولين جلسه هماهنگي و برنامه ريزي سرشماري نفوس و مسكن سال 1390 كه با ا حضور معاون مدير كل آمار استانداري، معاونان فني و اجرايي سرشماري شهرستان و كارشناسان فرمانداري برگزار شد، با توجه به جمعيت روستائي شهرستان بر همكاري دهياران در برگزاري هر چه بهتر سرشماري تاكيد كرد.

به گزارش یزدفردا ، در اين جلسه معاون مدير كل آمار استانداري  ضمن بيان اهميت و جايگاه آمار در برنامه ريزي ها و تصميم گيري هاي كشور خواستار همكاري كليه مسئولان و مردم اين شهرستان در برگزاري سرشماري شد. وي ضمن تاكيد بر تبليغات و اطلاع رساني لازم به مردم در اين خصوص از مردم خواست تا همكاري لازم را با ماموران سرشماري داشته باشند

حميد فخرالديني افزودبه نقش آموزش و پرورش در سرشماري اشاره و گفت: آموزش و پرورش  با ايجاد فرهنگ صحيح بين دانش آموزان خود و خانواده ها مي تواند در برگزاري سرشماري و ارائه  اطلاعات دقيق و بدون نقص توسط خانواده ها فرهنگ سازي نمايد.

معاون فرماندارتفت هم در اين جلسه ضمن بيان اهداف سرشماري عمومي نفوس و مسكن، از همه خواست تا با همکاری لازم زمینه را برای برنامه ریزی هرچه دقیقتر سرشماري در شهرستان فراهم آورند.

در پايان در خصوص سازمان اجرايي سرشماري در شهرستان، برنامه ها ،تبليغات و اطلاع رساني و مستند سازي فعاليت ها بحث و تبادل نظر و تصميم گيري شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا